Vi finns här för att hjälpa dig
Ditwin är Smart Expert & strategisk Solution Partner för Siemens Digital Industries Software. Det betyder att vi tar hand om våra kunders programvarusupportärenden och är ditt direkta stöd i frågor som rör problem och felsökning av programvarorna. Våra erfarna och kunniga medarbetare har bred kunskap om Siemens Digital Industries Software programvaror och kan snabbt sätta sig in i just dina frågor och problem.
Vår support har som uppgift att hjälpa dig som har ett aktivt programvarusupportavtal att nyttja programvarorna till dess fulla potential. Du är välkommen med dina ärenden via telefon eller genom att registrera ärendet i vårt webbformulär. Oberoende av hur du väljer att kontakta oss kan du sedan ärendet registrerats se status på ditt ärende och själv skriva uppföljning till ärendet genom att följa den länk som mailas till dig.
För att registrera ett supportärende behöver vi företagets Sold to-ID för att hitta rätt produktinformation, både vid telefon och vid webbregistrering. Om du inte har tillgång till detta, fråga den som är ansvarig för er installation inom företaget.
Webbregistrering
Med vårt webbformulär kan du själv skapa ett ärende. Webbformuläret kan du använda dygnet runt alla dagar om året. Var vänlig fyll i samtliga fält för att vi skall kunna hjälpa er så snabbt som möjligt.
Efter att ert supportärende avslutats har vi en undersökning som du som kund frivilligt kan fylla i,det innebär att du efter ärendet kommer att få en enkel enkät att fylla i via e-post.
Det tar bara ett par minuter och hjälper oss att förbättra oss fortlöpande.
För varje besvarad enkät kommer vi att skänka 20 kr till cancerforskningen.
Hjälp oss hjälpa andra.
Telefonregistrering
För att nå vår telefonsupport, ring oss på 010-152 45 10 för att registrera ditt ärende. Telefonsupporten är öppen vardagar kl 8.00-17.00, lunchstängt kl 12.00-13.00.